هواکش صنعتی حلال مشکلات

هواکش صنعتی حلال مشکلات

هواکش صنعتی حلال مشکلات

هواکش‌های صنعتی معمولا هوای بی‌نقص و تمیز را وارد فضاهای بسته کرده، با هوای داخل آن مخلوط کرده و هوای آلوده را با روش‌های زیر بیرون می‌برد.

در این مقاله با انواع هواکش‌های صنعتی آشنا شدیم و اکنون قصد بررسی تخصصی تر  کاربردهای آن را داریم.

هواکش صنعتی در محیط‌های مرطوب:

هواکش صنعتی رطوبت موجود در محیط‌هایی مانند حمام‌ها، استخرها، گلخانه‌ها، استخرهای آب گرم و … را کاهش داده و باعث رفاه حال مخاطبین می‌شود.

هواکش صنعتی در محیط‌های گرم و بد بو:

هواکش‌های صنعتی به کمک فضاهای بسته، گرم و بد بو؛ از سالن‌های ورزشی تا موتورخانه آمده و به خنک شدن هوا و پراکندگی بو کمک شایانی می‌کند.

هواکش صنعتی در قالب تصفیه کننده هوا:

مهمتر از هر یک از این کاربردها، هواکش صنعتی مواد مضر مانند مواد شیمیایی، باکتری‌ها، گازها، گرد و غبار و سایر ذرات خاک را از محیط خارج می‌کنند. همپنین در مشاغلی که حول سلامت پزشکی به وجود آمده‌اند، مواد شیمیایی، معادن، کشاورزی، فرآوری مواد غذایی و ساخت و ساز یا تعمیر خودرو نیاز به هواکش‌های صنعتی دارند تا از امنیت کارمندان خود اطمینان حاصل کنند.

چگونه این هواداران کارمندان را ایمن نگه می دارند؟

هواکش‌های صنعتیی هوای قدیمی را از ساختمان کشیده د و آن را با هوای جدید جایگزین می‌کنند. این بدان معناست که هرگونه آلاینده به همراه هوا از ساختمان خارج می‌شود. از آنجا که هواکش صنعتی ساختمان را با هوای تازه پر می‌کند، کارمندان و کارگران مجبور نیستند در مواد شیمیایی یا گازهای مضر تنفس کنند. هواکش‌های صنعتی از کارمندان و کارگران محافظت می‌کنند و محل کار را ایمن نگه می‌دارند تا بتوانند متمرکز بمانند و کار خود را به بهترین شکل انجام دهند.

اتفاقات ناشی از خرابی یا عدم وجود هواکش صنعتی:

اگر فن صنعتی شما کار نمی‌کند، دیگر نمی‌توانید آن آلاینده‌های مضر را از هوا خارج کنید و این بدان معناست که محل کار شما دیگر محیطی امن برای افراد نیست؛ اما خرابی یا عدم وجود هواکش صنعتی تنها دلیل آلوده شدن هوا نیست، ممکن است شما بهترین هواکش صنعتی را نشب کرده باشید اما عمل کرد سیستم تهویه صنعتی نیز از مسائل بسیار بسیار مهم است، چه بسا که از قویم گفتند هر کسی را بهر کاری ساخته‌اند؛ در هواکش‌های صنعتی نیز این امر صادق است و برای هر محیطی می‌بایست هواکش مناسب آن محیط انتخاب و بصورت کاملا اصولی نصب گردد.

برای راهنمایی در مورد انتخاب یا سرویس و نگهداری هواکش صنعتی با ما تماس بگیرید.

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست مرتبط