اگزاست فن ماینر بخریم یا نخریم؟

اگزاست فن ماینر بخریم یا نخریم؟

اگزاست فن ماینر بخریم یا نخریم؟

اگزاست فن و هواکش صنعتی ماینر، یکی از هزاران قطعات لازم برای استخراج ارز دیجیتالی است که خیلی‌ها نسبت به آن آگاه نیستند؛ اما استفاده از اگزاست فن چه کاربردی در ماینینگ یا استخراج ارز دیجیتالی دارد؟ 

دنیای اینترنت فرصت یا تهدید؟

شاید خیلی‌ها اطلاعی از چگونگی کسب درآمدهای مدرن امروزی مانند ارزهای دیجیتال، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی و … نداشته باشند و یا اصولاً در فکر چنین اقدامی هم نباشند؛ اما برای آن‌ها که به هر ترفندی می‌خواهند در دنیای بزرگ و اینترنتی که این روزها بشدت مورد استفاده و توجه قرار گرفته است، کسب درآمد داشته باشند، اطلاع از تمام جزئیات ماجرا بسیار مهم خواهد بود. اگزاست فن ماینر یکی از هزاران جزئیاتی است که خیلی‌ها علاقه دارند بیشتر راجع به آن بدانند؛ اما اگزاست فن ماینر چیست؟ چه ارتباطی با دنیای اینترنت و کسب درآمد از آن دارد؟ و چرا دانستن جزئیات آن تا این اندازه مهم می‌باشد؟

ماجرای هواکش صنعتی ماینر، از پیدایش ارز دیجیتالی آغاز می‌شود. پولی مجازی در فضای اینترنت که با نام بیت کوین معروف شده است. ارزی که برای استخراج آن باید از دستگاه‌های مخصوصی با نام ماینر استفاده بشود. کسب درآمد از بیت کوین ماجرایی است که تب آن در این روزهای فضاهای اینترنتی بالا گرفته است و خیلی از افراد به نوعی در پی ایجاد این شرایط درآمدزایی هستند؛ اما هر اقدامی به جهت کسب درآمد، الزاماتی را می‌طلبد که عدم آگاهی از آن می‌تواند موجبات دردسرهای بسیار زیادی باشد.

در این بین شما که می‌خواهید به نوعی استخراج بیت کوین را تجربه کنید و در این مسیر الزاماً قصد تهیه‌ی ماینر را خواهید داشت، بهتر است اندکی در باب اگزاست فن ماینر بیشتر بدانید و از چگونگی و چرایی استفاده از آن مطلع باشید.

چرا به اگزاست فن یا هواکش صنعتی ماینر نیاز داریم؟

همانطور که گفتیم، راه استخراج ارز دیجیتالی استفاده از دستگاه‌هایی با نام ماینر می‌باشد که با هدف استخراج ارز دیجیتالی یا یه اصطلاح ماینینگ، طراحی و تولید می‌شوند. این دستگاه‌ها را غالباً در شکل و شمایل شبکه‌های بزرگ و تجاری در کنار هم مورد استفاده قرار می‌دهند؛ اما شرایط بهره‌برداری خانگی نیز برای این تجهیزات وجود دارد. این موضوع باعث شده است که بسیاری از افراد اقدام به تهیه‌ی این دستگاه ها که با نام ماینر از آنها یاد می‌شود نموده و به نوعی اقدام به راه اندازی خانگی و حتی آپارتمانی آنها داشته باشند.

واقعا استخراج ارز دیجیتال در خانه امکان پذیر است؟

باید بگوییم بله اما بهره برداری خانگی دستگاه‌های ماینر همراه با یک چالش بسیار بزرگ خواهد بود. صدای بلند فن‌های ماینر چیزی نیست که بشود در یک محیط خانگی به راحتی با آن کنار آمد. از آنجا که ماینر همراه با سرعت محاسباتی بالا در کنار قدرت پردازش سنگین اقدام به استخراج بیت کوین می‌نماید، تمام قطعات آن در معرض افزایش دما قرار دارند. از این رو ماینرها از فن‌های بسیار قدرتمند و کاملا پر سر و صدا بهره می‌برند. تا جایی که می‌توان گفت این فن‌ها صدای گوش خراشی از خود تولید می‌کنند. اما راهکار نیز برای صدا و کنترل دما نیز وجود دارد.

پیشنهاد می‌کنم برای تهویه اتاق ماینینگ این مقاله را نیز بخوانید.

در کنار انواع روش‌های نصب تا نگهداری به جهت کاهش صدای خروجی فن های ماینر یکی از بهترین اقدامات استفاده از اگزاست فن ماینرهای شرکت مکنده دمنده می‌باشد، سیستمی که با طراحی بر اساس محل قرار قرارگیری ماینرها و شیوه استفاده شما آماده و ساخته می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط لا خنک کردن اتاق ماینینگ این مقاله را نیز پیشنهاد می‌کنم.

برای دریافت مشاوره رایگان، خرید و نصب سیستم هواکش صنعتی محیط ماینینگ با ما تماس بگیرید.

 

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست مرتبط