باکس صداگیر دستگاه ماینینگ

باکس صداگیر دستگاه ماینینگ

باکس صداگیر دستگاه ماینینگ

 باکس صداگیر ماینر یکی از بهترین روش‌هایی می‌باشد که مانع از انتشار صدای بالا و گوش خراش فن و بدنه دستگاه ماینینگ می‌شود. باکس صداگیر ماینر یکی از مهمترین و اصلی ترین وظایفی که بر عهده دارد این است که دستگاه ماینر را به خوبی کاور می‌کند.

باکس صداگیر ماینر:

استفاده کردن از دستگاه باکس صداگیر ماینر یکی از بهترین دستگاه‌هایی می‌باشد که مانع صدای بالا و گوش خراش فن و بدنه می‌گردد. باکس صداگیر ماینر یکی از مهمترین و اصلی ترین وظایفی که بر عهده دارد این است که دستگاه ماینر را کاور می‌کند و از همین طریق از انتشار پیدا کردن صدای بالای دستگاه تا حد بسیار زیادی جلوگیری می‌کند. جنس بدنه این دستگاه از بهترین و عالی ترین متریال ها می‌باشد که از ورود صدا تا حد بسیار زیادی جلوگیری می‌کند. مواد مختلفی برای تولید باکس صداگیر ماینر مورد استفاده قرار می‌گیرد که هر یک از آنها ویژگی‌های متنوعی دارند. برخی از مهمترین این مواد را در ادامه بازگو می‌کنیم.

انواع باکس صداگیر ماینر:

۱٫ باکس ماینر صداگیر چوبی:
یکی از معمول ترین و رایج ترین متریال‌ها و موادی که در باکس صداگیر ماینر مورد استفاده قرار می‌گیرد چوب و یا همان ام دی اف می‌باشد. از آنجایی که مولکول‌های چوب بسیار تراکم دارند به خوبی می‌توانند از سرو صدای زیادی جلوگیری نمایند، بنابراین باید به خوبی بدانید که چرا از چوب برای این باکس صداگیر استفاده می‌شود. یکی از مهمترین مواردی که راندمان این دستگاه را بسیار بالاتر می‌برد ضخامت ورقه‌های چوب می‌باشد که تاثیر بسیاری در عملکرد آن دارد. برای اینکه باکس صداگیر ماینر با چوب را طراحی کنیم باید ابتدا به نوع دستگاه دقت بسیاری داشته باشیم، چرا که هر یک از انواع دستگاه‌ها برش‌های متفاوتی از این چوب ها را می‌خواهند و بر همین اساس شما باید به این مورد دقت بسیار زیادی داشته باشید. بر این اساس به عرض و طول دستگاه باید دقت بسیار زیادی داشته باشید تا بهترین نوع آن را بتوانید طراحی نمایید. 

۲٫ باکس ماینر صداگیر فلزی:
 یکی دیگر از متریال هایی که برای ساخت باکس صداگیر ماینر از آن استفاده می‌کنند فلز می‌باشد. در این مدل هم باید به ابعاد دستگاه که می‌خواهد در درون این باکس قرار بگیرد توجه بسیاری داشته باشید. استحکام فلز بسیار زیاد است و به همین دلیل در بسیاری از ساختمان‌هایی که دستگاه‌ها در اندازه‌های بزرگ می‌باشند بهتر است از فلز برای پوشش دادن دستگاه های دیگر استفاده شود. درب‌هایی که برای این نوع از دستگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد لولایی و وزنه‌ای است. همچنین شما باید به خوبی بدانید برای اینکه ظاهر بیرونی باکس صداگیر ماینر را زیباتر سازند از انواع رنگ های متنوع روی آن استفاده می‌کنند تا بدنه شیک تر و زیباتر نشان داده شود. البته که زیبایی آن‌ها برای بسیاری از افراد اهمیت دارد و به همین دلیل به این مورد می توانید توجه بسیاری داشته باشید.  

نکات ایمنی برای ساخت باکس صداگیر ماینر:
بدون شک در زمان ساخت هر وسیله‌ای که برای صنعت تولید می‌شود باید به برخی از نکات توجه بسیاری گردد تا آن وسیله به بهترین نحو ممکن تولید شود. نکات بسیاری در زمان ساختن باکس صداگیر ماینر وجود دارد که باید به آنها اهمیت بسیاری داده شود و برخی از مهمترین این نکات عبارت می باشد از:

– قطر لوله خرطومی که برای باکس صداگیر ماینر مورد استفاده قرار می‌گیرد باید از قطر خروجی که در فن دستگاه وجود دارد بیشتر باشد. در واقع باید بدانید این نکته بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه زیادی داشته باشید، چرا که در غیر این صورت احتمال سوخته شدن باکس بسیار بیشتر می‌شود و امکان دارد باکس شما بعد از مدتی عملکرد و کارایی خود را به طور کلی از دست بدهد.  

– بعد از اینکه باکس صداگیر ماینر به بهترین نحو نصب نمودید، باید در مورد محکم بودن لوله خرطومی و اگزوز در این دستگاه اطمینان لازم را پیدا کنید. به عبارت دیگر اگر بخواهیم بیان کنیم شما باید در مورد عایق صدا که در این دستگاه قرار دارد اطمینان لازم را به دست آوردید. یکی از نکاتی که اهمیت بسیاری دارد این است که آنها هر یک به بهترین نحو ممکن و در جای صحیح خود نصب شده باشند، در غیر این صورت امکان آتش سوزی در ساختمان بسیار بالا می رود.

 – عایق صوتی که در باکس صداگیر ماینر نصب می شود باید تمامی استانداردهای لازم و ضروری را داشته باشد. در واقع شما باید به خوبی بدانید عایق صدا که استانداردهای لازم را دارد، استحکام زیادی را هم دارا می‌باشد. برخی از تولید کنندگان از مواد بسیار نامناسبی مانند پارچه های نمدی، پشم شیشه و یا …. استفاده می کنند که هر یک از این مواد بسیار نامناسب می باشند و از جمله مواد غیر استاندارد شناخته شده اند.

–  شما باید به خوبی بدانید زمانی که مواد به کار رفته شده در باکس صداگیر ماینر از کیفیت بالایی برخوردار باشد و تمامی استانداردهای لازم را دارا باشد، مقاومت بیشتری هم از خود نشان می دهد، به همین دلیل به هیچ عنوان نسبت به این مورد بی اعتنا نباشید. موادی که کیفیت ندارند به زودی تخریب می‌شوند و همچنین به دستگاه‌های شما هم آسیب جدی وارد خواهند کرد. زمان خرید این باکس و تحویل سفارش خود باید به افراد یا شرکت هایی نظیر مکنده دمنده پارس که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مراجعه کنید، چرا که ما از بهترین مواد و متریال ها برای تولید دستگاه شما استفاده می کنیم.

– نتیجه گیری در مورد باکس صداگیر ماین:
با توضیحاتی که در مورد باکس صداگیر ماینر بیان نمودیم شما به خوبی متوجه شدید که این دستگاه یکی از بهترین دستگاه‌هایی می باشد که از صدای بیش از حد دستگاه‌های دیگر جلوگیری می‌کند. در واقع برخی از دستگاه‌ها هستند که صدای زیادی دارند و به همین دلیل آسایش افراد را بهم می‌زنند. همچنین اگر دستگاهی صدای زیادی داشته باشد به فن و بدنه هم آسیب وارد می‌سازد، به همین دلیل انتخاب این باکس برای آن دستگاه‌ها بهترین انتخابی می باشد که شما می‌توانید داشته باشید و از آن استفاده کنید.

باکس صداگیر ماینر در انواع متعددی می‌باشد و برای اینکه ظاهر بیرونی آن را زیباتر کنند رنگ‌های مختلف روی آن به کار می‌برند. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید مزیت‌های این باکس بسیار زیاد می‌باشد و به همین دلیل است که استفاده از آن در بسیار یاز ساختمان‌ها برای دستگاه‌های متنوع روز به روز بیشتر می‌شود. در هنگام نصب باکس صداگیر ماینر شما باید به برخی از نکات توجه بسیاری داشته باشید تا باکس شما به درستی نصب شود و به خوبی از دستگاه مراقبت کند، به همین دلیل به نکات نصب دقت بسیاری داشته باشید. 

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید با ما تماس بگیرید.

منبع: کولاک فن

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست مرتبط