دستگاه باکس فیلتر بهداشتی

دستگاه باکس فیلتر بهداشتی
دستگاه باکس فیلتر بهداشتی

دستگاه باکس فیلتر بهداشتی

دستگاه باکس فیلتر بهداشتی، دارای فن سانتریفیوژ با پره‌های خمیده به جلو (تیپ فوروارد) می‌باشد. مشخصات فنی این نوع دستگاه بر اساس سفارش کارفرما قابل تغییر و طراحی می‌باشد.

کلیه باکس فیلترهای بهداشتی شرکت مکنده دمنده  بر اساس جدول و مشحصات بی‌نظیرترین شرکت‌های تهویه در سطح بین الملل محاسبه و طراحی می‌شوند و بر اساس قالب‌ها و اندازه‌های دقیق تولید می‌گردند؛ لذا کلیه باکس‌ فیلترهای بهداشتی شرکت مکنده دمنده از دقت در محاسبه و کیفیت تولیدی بالایی نسبت به سایر محصولات مشابه بازار برخوردار هستند.

عملکرد باکس فیلترهای بهداشتی:

فرآیند کار در باکس فیلتر به این صورت است که در ابتدا هوای تازه را از میان فیلترهای سیمی و کیسه ای با قابلیت جب ذرات ۹۵% و نهایتاً میان فیلتر Hepa با قابلیت جذب ذراتی به قطر ۰٫۳ میکرون وارد محیط استریل می‌شود و در نتیجه فرآیند فرآیند فیلتر هوا در سطح بالایی ادامه می‌یابد.

 

جنس بدنه: آهنی یا ورق‌های آلیاژی

سایز پروانه: از ۳۱۵ میلی‌متر تا ۱۴۰۰ میلی‌متر

ظرفیت هوادهی: از ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ متر مکعب بر ساعت

 

ویژگی‌ها:

  • باکس فیلتر دو جداره و دسیبل صدای بسیار پایین باکس فیلتر دوجداره.
  • دارای تابلو برق هوشمند.
  • دارای رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک
  • دارای شاسی دوبل و لرزه‌گیر
  • قابل استفاده از فیلترهای سیمی و فیلترهای کیسه ای با قابلیت جذب غبار ۴۵% تا ۹۵%
  • قابل اتصال به الکتروموتورهای ضد انفجار (EX)، ضد حرارت و ضد رطوبت

کاربردها:

این دستگاه برای ایجاد فشارهای مثبت و منفی مورد نیاز در اتاق‌های تمیز نظیر اتاق عمل، صنایع غذایی و بسته بندی، صنایع دفاع، صنایع هواپیمایی و صنایع پزشکی و شیمیایی و دارویی همچنین در تمامی صنایع که نیاز به شرایط بهداشتی و استریل است، کاربرد دارد.

پست مرتبط