سهولت در خرید هواکش صنعتی

سهولت در خرید هواکش صنعتی

سهولت در خرید هواکش صنعتی

برای هر هدفی از جمله خنک کاری و خارج کردن حرارت تا جمع آوری گرد و غبار و انتقال، سیستم‌های هواکش صنعتی راه حل‌های اصلی در کاربردهای صنعتی هستند. هواکش صنعتی و دمنده‌ها دستگاه‌هایی مکانیکی یا الکترومکانیکی هستند که برای به جریان درآوردن (هوا) درون کانال‌ها، دودکش‌های صنعتی و بطور کلی در هر جایی برای تخلیه هوا‌، خنک کاری، تهویه و انتقال مورد نیاز است، استفاده می‌شوند.

در این مقاله به راهنمای خرید هواکش صنعتی می‌پردازیم:

هواکش صنعتی بزرگ

در محیط‌های کاری ویژه مانند معادن بزرگ، کارگاه‌های ریخته گری و … بخاطر وجود گرد و غبار زیاد، حرارت بالا و یا حضور تعداد کارگران زیاد باعث می‌شود که شما نیازمند استفاده از هواکش‌های بزرگ صنعتی برای انجام عملیات تهویه هوا باشید.

سوال رایجی که بسیار پرسیده می‌شود این است که آیا هر هواکشی را می‌توان به منظور تهویه هوا در محیط‌های بزرگ نصب نمود؟

قطعا پاسخ خیر است، برای به نتیجه رسیدن همیشه و همه جا شما نیازمند استفاده از هواکش های استاندارد خواهید بود. امروزه برای هواکش‌های صنعتی از استانداردهایی مخصوص تحت عنوان استاندارد اروپا استفاده می‌شود و طراحی سیستم‌های تهویه صنعتی که توسط شرکت مکنده دمنده صورت می‌گیرد کاملا بر اساس این استانداردهاست.

برای کمک به خرید بهترین هواکش صنعتی بزرگ، شایان ذکر است که به نکات زیر توجه نمایید:

۱٫    نخستین نکته نوع سوخت مصرفی هواکش است، همیشه بهترین هواکش‌ها را باید هواکش های با سوخت برقی بنامیم.
۲٫    حتما دقت داشته باشید که هواکشی را که تهیه می‌نمایید حتما دارای خدمات پس از فروش باشد.
۳٫    میزان سرو صدای تولیدی از سوی هواکش جنبه بسیار کلیدی ای در خرید هواکش مطلوب خواهد بود.

هواکش صنعتی کوچک

هواکش‌های صنعتی کوچک حمل و نصب آسان تر و کارکرد کم تر و در نتیجه قیمت پایین تری دارند. تنوع در این نوع هواکش‌ها بسیار زیاد است؛ ولی قطر پروانه آن‌ها معمولا حدود ۳۰ تا ۱۲۰ سانتی متر است. در اکثر این مدل‌ها ویژگی‌های ثابتی را می‌توان هنگام خرید هواکش صنعتی کوچک، بررسی کرد که عبارتند از:

  • مقاومت در برابر زنگ زدن و پوسیدگی
  • کم صدا بودن
  • وجود قابلیت باز و بسته شدن و تمیز کردن دستگاه

زمانی که از خرید خود اطمینان ندارید بهتر است برای خرید عجله نکنید و با کارشناس خرید یا نصب تجهیزات تهویه هوا مشورت کنید و از نیاز دقیق مکان مورد نظرتان مطلع شوید. سپس سلیقه و نظر خود را نیز اعلام کنید تا کارشناس به شما مشاوره‌ای برای خرید و نصب دستگاه های مربوطه ارائه نماید. اگر بتوانید تمام نیازهایتان را از یک نقطه تهیه کنید، هم از تخفیف‌های بیشتری برخوردار می شوید، هم برای حمل و انتقال تجهیزات خریداری شده کار راحت تری خواهید داشت.

برای مشاوره رایگان و خرید شرکت مکنده دمنده میزبان شما خواهد بود.

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست مرتبط