سیستم تهویه ماینر

سیستم تهویه ماینر

سیستم تهویه ماینر

چگونه یک سیستم تهویه برای محیط ماینر طراحی کنیم؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در مورد مزارع استخراج بیت کوین و مراکز اطلاعات داده مورد توجه قرار بگیرد، نگهداری و مراقبت مناسب از سیستم‌های ماینر است. زیرا کار کردن طولانی مدت سیستم‌های مزرعه‌ی استخراج بیت کوین باعث افزایش دمای قطعات کامپیوترها و تجهیزات الکترونیکی می‌شود. داغ شدن بیش از اندازه‌ی قطعات ممکن است به صورت جدی به سیستم‌های کامپیوتری آسیب برساند و باعث از کار افتادن آنها شود. به همین دلیل به کارگیری سیستم خنک کننده ماینر دارای اهمیت بسیاری در مزارع استخراج بیت کوین است.

با توجه به پیشرفت فناوری و صنعت، روش‌های مراقبت و نگهداری از تجهیزات صنعتی نیز باید مطابق با تکنولوژی روز باشند. به همین دلیل امروزه روش‌های جدید و کارآمدی برای خنک کردن سخت افزارهای مراکز اطلاعات و داده‌ها یا مزارع استخراج ارز دیجیتال به کار برده می‌شود. هزینه‌ی تأمین سرمایش ممکن است بسیار بالا باشد. چرا که برخی از روش‌های خنک کردن قطعات سخت افزاری نیازمند مصرف میزان انرژی بالایی هستند و بالا بودن میزان مصرف انرژی باعث افزایش سرسام آور هزینه‌های پرداخت قبوض انرژی می‌شود. به همین علت نگهداری و مراقبت از سخت افزارهای کامپیوتری در این گونه مراکز دارای اهمیت بسیار بالایی است. ما به شما برای خنک کردن محیط ماینینگ، استفاده از هواکش‌های صنعتی را پیشنهاد می‌دهیم.

مواردی که موقع خرید سیستم تهویه اتاق ماینینگ باید رعایت کنید:

  1. خنک کنندگی مناسب.
  2. مصرف برق متعارف با امکانات و خنک کنندگی.
  3. کیفیت و دوام بالای محصول.
  4. ظرفیت و ابعاد خنک کننده.
  5. پشتیبانی و خدمات پس از فروش مناسب.
  6. پشتیبانی از ماینرهای متفاوت.

شرکت مکنده دمنده در هنگاه، محاسبه، طراحی، تولید و نصب سیستم‌های تهویه صنعتی کلیه موارد فوق را مورد توجه قرار می‌دهد. برای مشاوره رایگان و خرید باما تماس بگیرید.

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست مرتبط