فروش مستقیم تأسیسات تهویه رستوران

فروش مستقیم تأسیسات تهویه رستوران

فروش مستقیم تأسیسات تهویه رستوران

فروش تأسیسات تهویه رستوران به صورت مستقیم شرکت مکنده دمنده با قیمت‌های بسیار مناسب امکان پذیر است. در این مقاله در خصوص شرایط و مزایای فروش مستقیم هواکش صنعتی و تأسیسات تهویه رستوران برای شما صحبت کنیم.

شرکت مکنده دمنده یکی از برترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های طراحی و تولید تأسیسات تهویه رستوران در داخل ایران با کیفیتی در سطح استانداردهای جهانی است. این مجموعه توانسته است تا با بکارگیری مهندسین ماهر و طراحی آلمانی و اروپایی، سیستم‌ها و اگزاست فن‌ها، هواکش‌های صنعیتی ویا فن‌های تهویه را به مصرف کنندگان خود عرضه کند.

تهویه رستوران یکی از مهم ترین و اساسی ترین قسمت‌های تأسیسات ساختمانی یک رستوران است. شاید شما نیز در رستوران خود با برخی از مشتریان سخت گیر رو به رو شده باشید. آن‌ها به کوچکترین جزئیات نیز توجه می‌کنند و ممکن است حتی روی بوی اضافه غذا در سالن پذیرایی حساس شده و به شما ایراد بگیرند. از این موضوع نیز که بگذریم، شما برای دارا بودن یک رستوران استاندارد باید بتوانید دما، رطوبت و بوی ناشی از پخته شدن مواد غذایی را به صورت مناسبی کنترل کنید.

در این مطلب قصد داریم تا نکات مهمی‌را در خصوص خرید تأسیسات مورد نیاز برای ایجاد شرایط دمایی و رطوبتی مناسب در رستوران برای شما بیان کنیم. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

تهویه رستوران و اهمیت آن

موضوع تهویه در رستوران‌ها تقریبا به طور کامل به تهویه در آشپزخانه آن‌ها باز می‌گردد. زیرا مکانی که گرما و رطوبت بیش از حد به همراه بوی مواد غذایی را به درون رستوران وارد می‌کند، همین آشپزخانه است. به همین دلیل شما باید در رستوران خود، سیستم تهویه را به شکلی طراحی کنید که رستوران شما به خوبی بتواند بوی مواد غذایی را کنترل کرده و دما و رطوبت را نیز در حالت ایده آل نگه دارد.

  • شما در رستوران خود در صورتی که سیستم تهویه درست و مناسبی داشته باشید می‌توانید مزایای بسیار و متعددی را داشته باشید. یکی از مهم ترین مواردی که با سیستم‌های تهویه مطبوع جدید امروزه در رستوران‌ها استفاده می‌شود، گرمای اضافه تولید شده در آشپزخانه است که در فصل زمستان به قسمت‌های دیگر منتقل شده و از آن برای گرم نمودن محیط استفاده می‌شود و با این روش در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد.
  • مهمترین دستگاه و قسمت تهویه رستوران، فن تهویه یا اگزاست فن است که می‌تواند با ایجاد گردش هوا با دبی بالا، در کنترل دما و رطوبت محیط تاثیر بسزایی داشته باشد. همچنین این فن‌ها می‌توانند به خارج کردن بوی مواد غذایی از رستوران نیز کمک شایانی بکنند. فن‌ها در رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها بر اساس مساحت و نیاز برای گردش هوا، انتخاب و نصب می‌شوند. شما به عنوان کسی که می‌خواهد رستورانی پرطرفدار و محبوب داشته باشد، جدای از کیفیت غذا و قیمت، به هوا و شرایط دما و رطوبت محیط خود توجه ویژه ای داشته باشید. به همین دلیل است که انتخاب فن برای تهویه رستوران امری مهم است و باید با دقت صورت گیرد.

فروش تأسیسات تهویه رستوران به صورت مستقیم

شما برای انتخاب مناسب ترین نوع فن برای رستوران خود و ایجاد یک سیستم تهویه کارآمد، باید نکات مهمی‌مانند نوع فن، ظرفیت و هوادهی آن، مصرف انرژی و… را در نظر داشته باشید. همچنین شما باید به منظور خرید محصول با کیفیت و اصل، اگزاست فن برای تهویه رستوران را از تولید کنندگان معتبر آن به صورت مستقیم خریداری کنید.

شما در صورتی که این محصول را در انواع دسته دوم و یا از واسطه‌ها خریداری کنید، نباید انتظار داشته باشید تا سیستم تهویه شما به درستی کار کند و باید منتظر اختلالات جدی در تهویه هوای رستوران خود باشید.

برای خرید و دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست مرتبط