محاسبه قیمت هواکش سانتریفیوژ صنعتی

محاسبه قیمت هواکش سانتریفیوژ صنعتی

محاسبه قیمت هواکش سانتریفیوژ صنعتی

سیستم‌های تهویه صنعتی در مکان‌های صنعتی یک اولویت ابتدایی و بسیار مهم هستند؛ اما هواکش صنعتی مانند یک هواکش ساده نخواهد بود.این هواکش‌ها با ساختاری متفاوت از آنچه در موارد عادی دیده می‌شود، طراحی و تولید می‌گردد. از این رو قیمت هواکش صنعتی می‌تواند با توجه به نوع ساختار آن، ابعاد، ظرفیت و… شرایط متنوعی را داشته باشد.

چگونگی برآورد قیمت هواکش صنعتی

محیط‌های صنعتی عموماً آلایندگی‌هایی مانند گرما، بخار، دود، بو، گازهای سمی و… تولید می‌کند. محیطی که نتواند در کنترل هوای خود موفق باشد، قطعاً نمی‌تواند عملکردی حرفه‌‌‌‌ای هم داشته باشد. بدین جهت است که تهویه در محیط صنعتی یک اولویت ابتدایی و بسیار مهم می‌باشد.

نکته‌ای که می‌تواند در کارایی هواکش صنعتی تأثیر منفی بگذارد، موضوع علاقه به کاهش قیمت سیستم تهویه می‌باشد. علاقه‌ای که عموماً همراه با انتخاب ظرفیت پایین برای هواکش فست‌فود همراه می‌شود و بدون در نظر گرفتن ابعاد فضا و تعداد تجهیزات آلاینده مورد بهره برداری، قطعاً تاثیر منفی بر کیفیت کار خواهد گذاشت.

توجه به نوع فضای محیط صنعتی از آشپزخانه صنعتی گرفته تا کارخانجات بزرگ در انتخاب نوع هواکش تاثیرگذار می‌شود. قیمت هواکش صنعتی با توجه به نوع خاصی که در طراحی آن اعمال می‌‌‌شود، کاملاً متفاوت با انواع هواکش‌ می‌باشد و از طرفی محیط بزرگتر الزاماً نیازمند به هواکش بزرگتر با ظرفیت بالاتر خواهد بود. تعداد تجهیزات آلاینده مورد بهره برداری در انتخاب ظرفیت هواکش صنعتی هم تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

از جمله عوامل در تعیین قیمت هواکش فست فود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پروانه
  • میزان هوادهی
  • توانایی در تولید فشار استاتیک
  • متریال مورد استفاده در ساخت هواکش
  • الکتروموتور
  • سیستم انتقال قدرت

از طرفی وجود فاصله بین هواکش صنعتی تا محیط صنعتی غالباً همراه با نصب کانال‌های انتقال هوا می‌باشد که در تعیین قدرت، ظرفیت و در نهایت قیمت هواکش صنعتی تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. چرا که در مواردی همراه با نصب کانال کشی‌های طولانی، تخلیه‌ی هوا همراه با مکش، بسیار سخت و نیازمند به الکتروموتور با توان بالاتری می‌باشد.

اگر چه قیمت هواکش صنعتی در این انتخاب تاثیر مستقیم خواهد گذاشت، اما رسیدن به شرایط مطلوب چیزی نیست که بشود به خاطر اندکی هزینه‌ی کمتر صرف نظر بشود.

برای مشاهده انواع هواکش صنعتی کلیک کنید.

شرکت مکنده دمنده پارس طراح و مجری انواع سیستم‌های تهویه صنعتی و هواکش صنعتی می‌باشد که می‌تواند شما را در انتخاب هواکش صنعتی یاری رسان باشد. شرکت مکنده دمنده پارس توانایی ارائه‌ی خدمات خود را در سطح کلان کشوری از شهرهای جنوبی تا شیراز، اصفهان، تهران، مشهد و… دارا می‌باشد.

 

 

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست مرتبط