هواکش صنعتی برای کافی شاپ

هواکش صنعتی برای کافی شاپ

هواکش صنعتی برای کافی شاپ

در این مقاله برای شما به صورت دقیق و کامل نکات مهم درباره انتخاب هواکش صنعتی برای کافی شاپ را بازگو می‌کنیم.

در صورتی که رستوران و یا کافی شاپ داشته باشید، قطعا با تجهیزاتی مانند اگزاست فن یا سیستم تهویه صنعتی در ارتباط خواهید بود و به آن نیاز خواهید داشت. در کافی شاپ و رستوران به دلیل تولید حرارت و گرمای قابل توجه و همچنین ایجاد انواع بوهای ناشی از مواد غذایی و نوشیدنی شما برای ایجاد تعادل در محیط به تاسیسات تهویه‌ای و به خصوص اگزاست فن و هواکش صنعتی نیاز خواهید داشت. 

در این مطلب نکات و موارد مهم در خصوص انتخاب هواکش صنعتی برای کافی شاپ را بیان کنیم. شرکت مکنده دمنده با بوسیله نیروی متخصص و به کارگیری طراحان ماهر، در ایران اقدام به محاسبه، طراحی و تولید انواع سیستم های تهویه و دستگاه های تهویه مانند سیستم هواکش صنعتی می کند. شما می توانید محصولات این شرکت را بدون واسطه و با قیمت مناسب به صورت مستقیم خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

تهویه و فن برای کافی شاپ

همانطور که گفتیم در تمامی رستوران ها، کافی شاپ‌ها و مکان های تولید و فروش مواد غذایی گرم، برای حفظ تعادل هوای محیط، نیاز به فن خواهید حتمی می‌باشد. در هر کدام از این موارد بر اساس ظرفیت و مساحت نیاز به انواع متفاوتی از هواکش‌های صنعتی خواهید داشت. موضوع این مقاله در خصوص کافی شاپ‌ها می‌باشد که تفاوت‌هایی جزئی با رستوران ها دارند. 

در انتخاب هواکش صنعتی برای کافی شاپ با توجه به اینکه مساحت محیط بسیار کمتر است و عوامل دیگری همچون بوی تند انواع قهوه و نوشیدنی وجود دارد، فن باید دارای قدرت بالایی باشد. نکته قابل توجه دیگری که در این زمینه وجود دارد، این است که در محیط برخی از کافی شاپ‌ها با توجه به استعمال سیگار و یا قلیان، شما به تهویه بهتری برای محیط کوچک خود نیازمند هستید. در غیر اینصورت دود و بوی حاصل از این موارد می‌تواند محیط را حتی برای خود افراد غیر قابل تحمل کند. 

این مکان‌ها به دلیل مساحتی که دارند معمولا فرآیند سختی در انتخاب فن برای کافی شاپ ندارند. به همین دلیل است که در این مکان ها از فن‌هایی با اندازه کوچک اما با صدای بسیار بسیار کم و البته قدرت مکش بالا استفاده می شود. البته در برخی از کافه ها نیز از فن‌ها یا پنکه های سقفی برای تهویه درون محیطی استفاده می شود که نوع قدیمی تری است.  

همه چیز درباره انتخاب فن برای کافی شاپ

در این انتخاب شما باید اصول و معیارهایی را در نظر داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که دستگاه مناسب را خریداری کرده اید و چه از لحاظ مالی و چه از جنبه‌های دیگر، متضرر نشده‌اید. برای این منظور شما باید سعی کنید تا جایی که مقدور است، انواع این فن‌ها را از مراکز فروش تولید کنندگان به صورت مستقیم و با ضمانت خریداری کنید. خرید از واسطه‌ها در عین افزایش قیمت می‌تواند با ریسک تقلب یا ایراد فنی نیز همراه باشد. 

همچنین شما باید در انتخاب فن برای کافی شاپ دقت داشته باشید که فن را با توجه به مساحت و شکل تهیه هوای محیط خود انتخاب کنید. دلیل نمی‌شود که هواکش‌های محیط های دیگر در محیط شما جواب بدهد. شما باید در این انتخاب، موارد مهمی مانند سر و صدا، ظرفیت مکش، اندازه و شکل فن به خصوص برای فن هایی که در محیط نشستن مشتریان نصب می‌کنید را رعایت کنید. در این صورت می‌توانید انتظار داشته باشید که در انتخاب فن برای کافی شاپ خود به درستی عمل کرده اید.

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست مرتبط