هواکش صنعتی بی‌صدا

هواکش صنعتی بی‌صدا

هواکش صنعتی بی‌صدا

هواکش صنعتی بی‌صدا یکی از انواع تجهیزاتی است که در محیط‌های مختلف، مانند کارخانجات، کتابخانه‌ها، هتل‌ها، معادن، سالن‌های بزرگ و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. هواکش صنعتی بی‌صدا بر خلاف مدل‌های عادی، آلودگی صوتی بسیار ناچیزی تولید می‌کنند. میزان صدای تولید شده توسط یک هواکش صنعتی بی‌صدا را می‌توان چیزی نزدیک به صداهای روزمره‌ای بدانیم که در اطراف خود می‌شنویم.

زمانی که در خانه بوی یک وعده ناهار، فضای خانه را اشغال نموده است می‌توانیم به وسیله باز کردن درب و پنجره عمل تهویه را انجام دهیم.

اما در یک کارخانه بزرگ رنگ سازی چه باید کرد؟ چند پنجره باید در محیط کار ساخته شود؟ اگر درب را باز کنیم جوابگو خواهد بود؟

خیر، در کارخانه‌ها و مراکز صنعتی به جای باز کردن درب و پنجره از هواکش‌های صنعتی استفاده می‌کنیم.

هواکش‌های صنعتی مانند هواکش صنعتی بی‌صدا عملکرد ساده‌ای دارند. آن‌ها هوای تمیز بیرون را به داخل منتقل می‌کنند و سپس هوای نامطلوب داخل را به بیرون هدایت می‌کنند. هواکش صنعتی بی‌صدا، هواکش قدرتی و سایر هواکش‌های صنعتی هرکدام نوع خاصی از هواکش هستند. که معمولا هواکش صنعتی بی‌صدا مصرف بیشتری دارد.

این پروسه بسیار مهم است. چون در صنایع بوی غذا نیست که کارگران را اذیت می‌کنند. در بسیاری صنایع، آلاینده‌ها و گاز‌های سمی‌آزاد می‌شوند. در نتیجه این عمل بسیار مهم و حیاتی است.

البته فقط این مهم نیست که ما را به هواکش نیازمند می‌کند. تعیین یک دمای ثابت برای اتاق نیز از دیگر دلایل استفاده از این وسیله است.

دلیل آخر ما برای استفاده از یک هواکش صنعتی، تهیه رطوبت لازم برای محیط است.

یک محیط کاری کوچک در فصول گرم را در نظر بگیرید که تعدادی زیادی ارباب رجوع در آن حاضر هستند، کارمندان در حال انجام امور ارباب رجوع‌ها می‌باشند. گرما و بوی اتاق را تصورکنید، چه می‌توان کرد؟

بله در این شرایط یک وسیله با کارایی بالا به اسم هواکش صنعتی بی‌صدا است که دمای هوا را تنظیم می‌کند و با تهویه هوا، محیط را در حالت رضایت بخشی قرار می‌دهد.

این یک نمونه برای رفاه افراد حاضر در یک ساختمان بود. در بسیاری موارد، این وسیله جان انسان‌ها را نجات می‌دهند. در یک کارخانه رنگ سازی چنانچه مقدار آلاینده‌ها و گاز‌های ناشی از ساخت رنگ به حد اشباع برسد خطر مشکلات تنفسی و حتی مرگ را به دنبال دارد.

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید هواکش صنعتی بی‌صدا همین الان تماس بگیرید.

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست مرتبط