افزایش بهره وری و طول عمر ماینر با هواکش صنعتی

افزایش بهره وری و طول عمر ماینر با هواکش صنعتی

افزایش بهره وری و طول عمر ماینر با هواکش صنعتی

کاربرد روز افزون دستگاه‌های ماینر و از سوی دیگر نیاز به ایجاد سیستم‌های خنک کننده و سرماساز و نیاز به تخلیه هوای گرم خارج شده از فن دستگاه ماینر، باعث شده موضوع تهویه صنعتی محیط‌های دستگاه ماینر از اهمیت بالایی برخوردار شود، البته همزمان با اهمیت تهویه فضای مربوطه، باید به موضوع صداگیری و حذف صدای فن ماینرها نیز توجه نمود. این دو موضوع (خنک کنندگی محیط و صداگیری فن دستگاه ماینر) در صنعت سخت افزاری مربوط به استخراج ارز دیجیتال، به لحاظ ارزش مادی دستگاه‌های ماینر، از اهمیت بالایی برخوردارند؛ سیستم هواکش صنعتی در محیط ماینر جهت تأمین هوای تازه و خنک و تخلیه و انتقال هوای گرم تولید شده توسط نیز از این قائه مستثناء نیست.

قبل تر در مقاله خنک کردن محیط ماینینگ همچنین مقاله تهویه اتاق ماینینگ و مقاله اگزاست فن ماینر بصورت کامل صحبت کردیم. همچین برای آشنایی با انواع هواکش صنعتی می‌توانید این مقاله را نیز بررسی کنید.

در واقع افزایش طول عمر دستگاه ماینر و همچنین بهره وری در زمان مصرف به رعایت موضوعاتی از این دست مربوط می‌شود. به نوعی می‌توان ادعا نمود با صرف هزینه‌های کم سیستم هواکش صنعتی باعث می‌توان ارتقای عملکرد و افزایش راندمان و طول عمر ماینر را تضمین نمود. موضوع طراحی و اجرای سیستم تهویه صنعتی محیط یا اتاق ماینر علی‌رغم ساده بودن، باید توسط افراد مجرب و مطلع صورت پذیرد تا دستگاه ماینر از گزند آسیب‌های احتمالی مصون بماند.

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست مرتبط